La crítica del públic: Gerard Tost



Project manager at Editio Software.
BLOG: http://gerardtost.com/
TWITTER: @gerardtost
‘141 dies’ retrata la porqueria que hi ha darrere de la majoria de partits polítics del sud d'Europa. Potser sorprèn que això no s'hagi vist mai així en pantalla gran, però n'estic segur que el personal que ha tingut militàncies polítiques no s'estranyarà de gairebé res...

Opino que la pel·lícula docu-reality ‘141 dies’ és molt bona. Vist des de dins amb un punt de vista exclusiu i resseguint tota la campanya i precampanya de SI (un nou partit polític de Catalunya)... O sigui, com fan les organitzacions de doble moral, aprofitar-se dels incauts i de la bona fe de molts voluntaristes per assegurar el futur immediat d'uns pocavergonyes. El pa de cada dia de la política de Catalunya (lliure!)

La pel·lícula m'ha portat records molt agradables de la campanya electoral de 2010. Va ser genial. A la campanya jo feia de representant electoral general i, alhora, de cap de comunicació de la CORI (http://cori.cat). A la CORI no hi ha gaire pressupost i el personal fa moltes tasques, però presentar-se a unes autonòmiques és només qüestió de ganes i de gent per emplenar quatre llistes provincials. Me'n recordo que ens en fotíem bastant dels de SI, per moltes raons, però una d'elles era que nosaltres vam fer la campanya (tota!) amb 1.000 euros, comunicació inclosa, i vam aconseguir prime time a la majoria de cadenes de televisió privades espanyoles. En part va ser gràcies a la Carmen de Mairena, el nostre fitxatge estrella per Barcelona, i vam riure molt quan en Joan Laporta i la seva tropa van haver de recórrer a Maria Lapiedra per xupar una mica de càmera gratis.






                        


Continguts relacionats:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada