Street Marketing a Barcelona per la pre-estrena de ‘141 DIES’

Crispetes gratis a Barcelona per promocionar la primera pel·lícula que mostra el cantó ocult de la política 

 


Susana Crestelo (esquerra), Albert Fuguet (centre)  i Glòria
Fernàndez (dreta) repartint crispetes a Barcelona. Jordi Oset
ens va trobar i ens va fer aquesta foto

Ho vam fer vestits de “crispeters”. “Les crispetes són molt cares i el cinema en català és residual”. Molts defineixen així la indústria cinematogràfica del nostre país. No els falta gens de raó, però això és un caramel per aquells que ens agrada trencar l’statu quo. Per això els directors de la pel·lícula docu-reality ‘141 DIES’, la Susana Crestelo i jo mateix, vam regalar bosses de crispetes a tots aquells que volien mirar la pre-estrena, que va ser a Internet. Ho vam fer als carrers de Barcelona, i algunes de les bosses duien vals promocionals per poder veure de franc la presentació de ‘141 DIES’. Vam repartir 10.000 bosses, que duien un total de 27 kg de crispetes. La Susana i jo no vam estar sols en aquesta acció: ens van ajudar la família i els amics. Del contrari hagués estat totalment impossible, perquè el pressupost que tenim continua sent sota mínims.


‘141 DIES’ és la primera pel·lícula docu-reality que mostra la política per dins sense censures. Ànsies de poder, traïcions, enganys i l’esforç de milers de persones que, moguts per un ideal, fan costat a uns líders polítics que troben en aquesta il·lusió col·lectiva la seva oportunitat d’or. Aquests són els ingredients de la trama de ‘141 DIES’.



Algunes de les bosses de crispetes duien premi: 
codis promocionals per veure de franc '141 DíAS' a Filmin
Tots els recursos que obtinguem amb la pre-estrena els destinarem a la competició internacional. Haurem d'esperar una bona temporada per poder realitzar la competició, la què ens durà a estrenar oficialment 141 DIES’. Però no ens queda un altre remei. A mesura que el públic vagi veient la la pel·lícula a FILMIN anirem obtenint els recursos necessaris per poder presentar-nos als diferents festivals internacionals. És una mena de "Crowdfunding" a la inversa, per dir-ho d'alguna manera.

Si mires la pel·lícula i ens envies la teva opinió, t'estarem molt agraïts :) Publicarem el teu article en aquesta secció del blog i te la promocionarem a les xarxes socials. Tant al meu perfil de Twitter (@afuguet) com al de la Susana (@susanacd) i el de la productora (@Ganxoo)

Què et sembla aquesta acció d’Street Marketing?


Quina és la teva opinió sobre la pel·lícula docu-reality ‘141 DIES’?






                        


Continguts relacionats:

Primera pel·lícula 
docu-reality que s'hi infiltra en un partit polític

'141 DÍAS’ es pot veure a tot el món per 2,95 €


Com sorgeix la idea de fer ‘141 DIES’ i com vam aconseguir infiltrar-nos


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada